Hahl Bundy: Bah! Jag är ju anorektisk....
Inlägg: 1485536
Svarskommentarer
Sv: Lilla SM 2012
Timrå Icon: I jämförelse med mig, ja!
Nu kan ni alla morsa på mig på Tisdag.
Jag är inte blyg så här får ni en bild på mig vid datorn.