1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1485552

Sv: Lilla SM 2012

Hahl Bundy: Jag har tänkt lite...försökt minnas tillbaka. Måhända sviktar minnet en aning men jag vill bestämt komma ihåg att tatueringen utlovades i händelse vi skulle klara oss undan KS. Men jag kan ha fel och det lär jag isf bli varse om, svågern har järnkoll på sånt här.

Ang. jämförelserna om mig som piprensare så haltar den en aning. Visst, ryggtavlan är kanske inte så imponerande. Men någonstans mitt på är omfånget ganska så väl tilltaget...


Svarskommentarer

Sv: Lilla SM 2012
mikenomad: ja försök inte nu ;)

"F.ö. vet jag inte om jag hoppas att vi håller oss kvar. Isf har jag i ett svagt (onyktert) tillstånd lovat svågern att tatuera in örnhelvetet över hela ryggen. Hur hardcore är det?

Sv: Lilla SM 2012
mikenomad: Det lär du bli varse i klacken när du hör ett surrande ljud bakom dig åtföljt av en ihärdig nålanade smärta i pausen på tisdag ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.