I Kvalserien 2000 vann Timrå de sex första matcherna för att sedan torska tre raka. Sedan avgjordes alltihop i sista omgången. Det fungerar så här i sportens värld. Inget man kan påverka. Allt talar nu för någon slags genomklappning mot Leksand och sedan handlar det om att ta EN jävla poäng avsågade Karlskoga. Fixar man inte det är det bara att glömma att man är ett lag för elitserien 2012/13. Läget blir för övrigt allt tydligare ju närmare Kvalseriens slutfas vi rör oss. Inför denna omgång syntes allting mer eller mindre klart med fortsatt elitseriespel men nu lutar det åt att LIF tar den platsen. RBK fixar det nog på egen hand.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer