1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614762 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1487463

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
Jag orkar gärna med en poäng i afton. Orkar garanterat med två pinnar också... Tre poäng är orkanöten. Något annat orkas inte.

Har kört några klassiska skrock och lyckomoves som bara plockas fram i yttersta nödfall...

Vänt på lovikkavantarna, druckit mjölk med näsdroppar till frukost, kastat en puck på grannen osv. Vad har Ni för klassiska skrock moves inför en sådan här afton?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03

Smokey: Viktiga skrockmoves:
- Plocka ur parkeringstjugan ur plånboken innan man åker hemifrån. Sonen får hålla koll på denna fram tills dess att den ska överlämnas på parkeringen.
- Så fort bilen rullar ska Nanne Grönwalls "Vi är dom tuffaste" skråla på hög volym för att sätta en stämning. Därefter följer låten "Vi heter Timrå IK" och då måste det vara allsång på refrängen.
- I arenan måste det alltid köpas kaffe + mazarin innan match vilket är synd. Jag gillar inte mazarin - men vad ska man göra. Måste ju göra mitt för att laget ska ta poäng ikväll.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.