Hoppas Friberg hinner få sin Tommy-T-shirt i god tid. Hade varit njut om han kunde dra på sig den inför klacken ikväll :)
Inlägg: 1487478
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
Kattgubben:
Varför bara Friberg? Hela hallen ska ha Tommy-T-shirts!
Klacken får köra "Tommy tycker om mig" i kväll.
+ 3