Simmalugnt:Det hade varit riktigt nice! Anledningen till att jag tog upp Friberg var att han tweetade med Timråiten och frågade hur mycket han ville ha för T-shirten :) Timråiten skulle se om det gick att ordna en till honom.
Inlägg: 1487483
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
Kattgubben: Jo jag vet, jag har läst det med. Men jag tycker att det inte bara borde vara Frippe som får den äran. :D