Knylan: Som jag har förstått det så saknas det stöd uppifrån, när det gäller webb-tv. Den behandlas styvmoderligt och görs mer eller mindre när det finns tid över.Väldigt märkligt, eftersom det borde finnas mycket goda möjligheter att sälja reklam till de där klippen om det fanns kompetent marknadspersonal. Särskilt nu under kvalserien. Fan, dom skulle ju ha satsat hårt. Intervjuer. Klipp från träning och omklädningsrum. Hemma hos-reportage....Oändliga möljlgheter för en duktig reporter/redaktör. Vi får hoppas på bättring.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Knylan: Som jag har förstått det så saknas det stöd uppifrån, när det gäller webb-tv. Den behandlas styvmoderligt och görs mer eller mindre när det finns tid över.Väldigt märkligt, eftersom det borde finnas mycket goda möjligheter att sälja reklam till de där klippen om det fanns kompetent marknadspersonal. Särskilt nu under kvalserien. Fan, dom skulle ju ha satsat hårt. Intervjuer. Klipp från träning och omklädningsrum. Hemma hos-reportage....Oändliga möljlgheter för en duktig reporter/redaktör.
Vi får hoppas på bättring.