T T: Mot Eon!!!
Inlägg: 1487541
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
Såhär långt in på våren har vi inte spelat sen ks 2001/2002, närmsta utan ks är slutspelet emot Hv71 07/08 det var just den 3:e April.
2001/2002 spelade vi också en kvalmatch just den 3:e April.
Nu 2011/2012 kommer nästa match den 3:e April
och ska jag välja ett reslutat ifrån 3:e April mellan dessa får det bli kvalserien, då timrå vann med 3-2, mot hv förlorade man med 2-1.
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
Timrå Icon: Nu redan? Du är nog packad och naken före åtta...
+ 1