Bra.
Inlägg: 1487839
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
Smokey: Alla tårar man höll tillbaka under säsongen, i frustration och ilska, dom kikar fram nu men bara med känslor av stolthet och vördnad.
Vi går in i den mest ångestfyllda och gastkramande serien i landet...och krossar den. Like a boss.
Vi går in i den mest ångestfyllda och gastkramande serien i landet...och krossar den. Like a boss.
+ 3
Sv: Timrå IK - Leksands IF 2012 - 04 - 03
Fy fan så gött!!!!
Den här kvalserien var en jävligt mäktig uppvisning! Nej: det blev aldrig sådär jättenervigt. Det här var lyxångest.
Så fruktansvärt imponerad, rörd, you name it.
Tack Timrå!
Hockey är en UNDERBAR sport!!!1
+ 5