alnöit: Det är väl mer eller mindre bestämt att vi ska köra med en renodlad juniorfemma nästa säsong.
Inlägg: 1488201
Svarskommentarer
Sv: A brand new restart
Bara jag som filurar på vad Nollan skulle tycka om att skrota örnen och återinföra tallarna? namnlista?
Känns som det är helt annorlunda med han vid rodret. Och nästa säsong är det ju faktiskt dags för ny design! nu har vi ju haft dessa 2 år, och ersätter gladeligen med detta:
+ 1