1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1488226

Sv: A brand new restart

dr-nix: Många rätt där,,  otroligt viktigt att behålla Lindqvist, otroligt.

Sedan kan man inte låta bli att imponeras av Kent Nubben Norberg, prata om att plocka in rätt spelarkaraktärer. Molinder är jag dock väldigt skeptiskt till, för vek enligt mig. Ser gärna att man hittar nya klubbar åt Molinder och Hagos.

Man kan ju bara ana vart detta slutat om solariemannen fått vara kvar.

Timrås viktigaste beslut iår vara att kicka Linkan!, Han har raserat denna klubb till nära allsvenskt spel. Och snart borde den löneposten också vara ett minne blott.

 

Forza Timrå, nu startar vi om på nytt.!!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.