André.h: Här har vi en: Rok Ticar en fd Tirmrå j mycket duktig !
Inlägg: 1488368
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Nybbe: Honom lobbade jag för i somras. Men så gick han till Tyskland, där det inte gick så bra som jag trodde. Den österikiska ligan är nog mycket sämre än jag trodde.