Inlägg: 1488391
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Blizzard: Jo jag minns. Och nu erkände jag att jag hade fel.
Jag ser ingen prestigeförlust i att ha fel. Så du kan gotta dig precis hur mycket du vill.
Jag ser ingen prestigeförlust i att ha fel. Så du kan gotta dig precis hur mycket du vill.
kommer du ihåg hur vi "bråka" om Ticar, jag dissa och du hissa, det gick ganska hett till mellan oss på den tiden, Sa att ligan var dålig!