Knylan: MEN DET ÄR VÄL BARA ATT BLI MEDLEM I FÖRENINGEN TIMRÅ IK. I ALLA ANDRA FÖRENINGAR FÅR ALLA MEDLEMMAR SOM VILL VARA MED OCH JOBBA. INTE KAN DET VÄL VARA ANNORLUNDA I TMRÅ IK?
JAG SITTER SJÄLV OCH FUNDERAR PÅ OM JAG SKALL LYFTA LUREN RINGA FÖR ATT BERÄTTA ATT JAG VILL VARA NÅGOT MER ÄN BETALANDE FÖRENINGSMEDLEM.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Knylan: MEN DET ÄR VÄL BARA ATT BLI MEDLEM I FÖRENINGEN TIMRÅ IK. I ALLA ANDRA FÖRENINGAR FÅR ALLA MEDLEMMAR SOM VILL VARA MED OCH JOBBA. INTE KAN DET VÄL VARA ANNORLUNDA I TMRÅ IK?
JAG SITTER SJÄLV OCH FUNDERAR PÅ OM JAG SKALL LYFTA LUREN RINGA FÖR ATT BERÄTTA ATT JAG VILL VARA NÅGOT MER ÄN BETALANDE FÖRENINGSMEDLEM.