1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1488740

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Sitter och ser Tintin nu och han har däremot en sån där rock ser jag hmmmmmm......

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Hallå!! Du sköter ju inte din uppgift för bövelen!

Game day!!!

Bättre sent än aldrig....

Sv: Apropå nånting...
Lite distans till den jobbigaste TIK-säsongen på länge. Många hårda ord har kastats mellan hopp och förtvivlan under denna istid. Snart ligger betongen framme och nya tider väntar...

Vill ändå tacka alla som deltagit i mardrömmen som slutade i lycka!

Tack alla! (Även Linkan, The Värmlands, TJ, och alla andra som säkert gjorde det man trodde var bäst i ett drama där sanningen kanske aldrig kommer på bordet)

Älska Timrå i nöd och lust! TACK ALLA!!!!!!!!!

Och skön påsk till alla TIK:are och annat löst folk som härjar här inne.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.