Nybbe: Sundsvall har åkt ur. Finns inget att diskutera.
+ 4
Hahl Bundy: Sedan måste man kunna tycka att det har gått alldeles för långt innan man får upp ögonen att Timrå och Sundsvall borde sammarbeta .
Jag tror att det skulle gynna oss och dom !