söder över: Först ett inlägg som helt saknar versaler där varje mening inleds med liten bokstav. Sen ett långt stycke med enbart versaler. Ett litet tips: sprid versalerna så att det blir läsbart. Nu känns det som att du upptäckte att det saknades versaler i mastodontinlägget och för att kompensera så samlade du alla dessa saknade bokstäver i ett enda långt stycke i nästa inlägg. Helt Ok att rationalisera skrivandet men du har isf tagit det till nya höjder... ;-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sen ett långt stycke med enbart versaler.
Ett litet tips: sprid versalerna så att det blir läsbart.
Nu känns det som att du upptäckte att det saknades versaler i mastodontinlägget och för att kompensera så samlade du alla dessa saknade bokstäver i ett enda långt stycke i nästa inlägg.
Helt Ok att rationalisera skrivandet men du har isf tagit det till nya höjder...
;-)
Redigerad kommentar