1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1489714

Sv: Apropå nånting...
arnio: För brynäsare är ödmjukheten själv? "den stora utomhusmatchen"? Vilken ära...vilken happening! Hör du inte hur du låter? Lägger man sedan till hur ni beter er i motgång och hur lite som krävs för att ni ska lyncha hela föreningen så är det ju svårt att inte se brynäsare som något annat än svensk hockeys mest bortskämda snorvalpar. Inte alla naturligtvis men överlag så är det ju ett sånt ständigt jävla gnäll från er. Den siste jag skulle bjudas på en lektion i ödmjukhet av, är en brynäsare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Olle: Utomhusmatchen är ett stort event och en viktig del i Brynäs IFs hundraårsfirande så nog tycker jag att ni ska vara stolta som får vara med. I övrigt så beter du dig som en snorvalp själv, inte direkt en bortskämd snorvalp för några framgångar i hockey har ju Timrå aldrig haft.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer