1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614973 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1489716

Sv: Apropå nånting...
Olle: Utomhusmatchen är ett stort event och en viktig del i Brynäs IFs hundraårsfirande så nog tycker jag att ni ska vara stolta som får vara med. I övrigt så beter du dig som en snorvalp själv, inte direkt en bortskämd snorvalp för några framgångar i hockey har ju Timrå aldrig haft.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
arnio:
Den där utomhusmatchen ger mig inte ett skit, såvida den inte hade spelats i Timrå mellan Timrå IK & Modo Hockey.

Ett klassiskt surströmmingsderby utomhus tar jag alla dar i veckan framför en match mot Brynäs.  

Sv: Apropå nånting...
arnio: Såna som du ska bara behöva genomlidas av de egna fansen. Att dom vettiga brynäsarna är less på din måshjärna, är inte en ursäkt för dig att vara här.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer