Olle: Hur ska ni lyckas skeppa Hagos som har 2 år kvar på kontraktet och tjänar ungefär dubbelt mot vad han kan förvänta sig i en annan klubb? Lyckas Nubben bli av med det kontraktet utan att det kostar en fet klumpsumma så är det väldigt imponerande!
Inlägg: 1490112
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Wayne Gresky: Hagos är duktig på att lägga sig enkelt, han kanske skulle göra det i förhandlingarna också?
+ 1