Wayne Gresky: Dock ser jag ingenstans att det redovisas för exakt hur mycket Timrå släpar med pensionsinbetalningarna om dom ens gör det i dagsläget. Vilket väl var vad som startade hela den här diskussionen?
Inlägg: 1491070
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bara jag som är pepp inför Stanlet-cup slutspelet som börjar om några timmar?? Kommer bli grrryyyymma matcher. Pittsburgh - Philly inatt kommer bli ett blodbad och en stjärnornas kamp mellan Crosby/Malkin och Jagr/Giroux
Nashville - Detroit är också intressant inatt for obvious (7 detroitsvenskar) reasons.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Frella: Pension och pension. Äh det är väl bara Christer Ericsson som behöver en sån utbetalning...?
Och Linkan kanske....
Och Linkan kanske....
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Frella: Det får du fråga bisterfinnen om, den saken vet jag nämligen ingenting om. Ni fick dock kämpa rejält för att skrapa ihop pengar till skatten, vilken jag gissar att prioriterat att betala framför pensionsinbetalningar. Det skulle därför inte vara någon jätteknall om dessa släpade en smula.