Inlägg: 1491383
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
timrå icon : myys ;)
haha...Jihde ser väldigt pressad ut när han måste slänga in reklamen. Wikegård verkar vara måttligt road av att bli tv4-snuttifierad. Förstår honom fullt ut.
+ 1
Är han också ser monten ut att vara 16år så ser klockare ut att vara 12 med finnar, pratar så skitnödigt!!
www.google.se/imgres?imgurl=http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20101116064809/wikiality/images/1/1c/1114_the_ugly_kids.jpg&imgrefurl=http://wikiality.wikia.com/File:1114_the_ugly_kids.jpg&usg=__gVOtGiYwXWWjCzm8chj9UI9wKqE=&h=612&w=792&sz=76&hl=sv&start=5&zoom=1&tbnid=raFleQEXX-CXLM:&tbnh=111&tbnw=143&ei=bhmHT_3vL7Pc4QSaqM3YBw&prev=/search%3Fq%3Dsouth%2Bpark%2Bugly%26hl%3Dsv%26client%3Dsafari%26sa%3DN%26gl%3Dse%26nomo%3D1%26biw%3D320%26bih%3D416%26sout%3D1%26tbm%3Disch&itbs=1