+ 1
Inlägg: 1491578
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hoppsan hejsan. Hann ju knappt sätta mig tillrätta innan det ringde för Brynäs. Jag hade ju beställt en sexperiodare. Avgå!
timrå icon : myys ;)
haha...Jihde ser väldigt pressad ut när han måste slänga in reklamen. Wikegård verkar vara måttligt road av att bli tv4-snuttifierad. Förstår honom fullt ut.