Hoppsan hejsan. Hann ju knappt sätta mig tillrätta innan det ringde för Brynäs. Jag hade ju beställt en sexperiodare. Avgå!
Inlägg: 1491599
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Men vilken jävla skitkanal. Fick man ens se målet i repris? Och varför i helvete ska dom ner och prata med spelarna? Dom får ju ändå bara en massa floskelcitat. Låt oss se målet och höra lite analyser i stället. Det är helt otroligt hur uselt TV4 är på sport.
+ 11