1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1491673

Sv: Apropå nånting...
Jag är fascinerad av att ni orkar se finalmatchen överhuvudtaget.
Jag har viktigare saker för mig. Ikväll har jag dammsugit golvlister, rensat avlopp utan handskar, strukit kalsonger o vikit dom i matematiskt korrekta vinklar bla.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Aah.. så du tar intryck av Tommy "der angstmestier" Andersson. Ett klokt val. Han, om någon, borde kunna ge inspiration när längtan efter hockey som faktiskt gäller nåt är som störst. SM-finalerna betyder ju fakiskt inte ett enda dugg. Spela roll vem som vinner, helt seriöst.

Lilla SM äger!!1!

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy:
"Ikväll har jag dammsugit golvlister, rensat avlopp utan handskar, strukit kalsonger o vikit dom i matematiskt korrekta vinklar bla."

det där hinner man ju förfan göra i period pausen!
gå oh kika fotboll med dig!

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.