Inlägg: 1491677
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Skryt lagom.
Nä det var dåligt med fotboll ikväll. Som sagt jag hade betydligt roligare för mig. Jag har dessutom mockat stallet, pillat naveln o virkat 3 grytlappar av det.
Nä sånt där skit med Sm i filmning är överskattat.
Nä det var dåligt med fotboll ikväll. Som sagt jag hade betydligt roligare för mig. Jag har dessutom mockat stallet, pillat naveln o virkat 3 grytlappar av det.
Nä sånt där skit med Sm i filmning är överskattat.
+ 1
"Ikväll har jag dammsugit golvlister, rensat avlopp utan handskar, strukit kalsonger o vikit dom i matematiskt korrekta vinklar bla."
det där hinner man ju förfan göra i period pausen!
gå oh kika fotboll med dig!