1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614751 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1491760

Sv: Apropå nånting...

Nolander är rätt man på rätt plats....Äntliiigen.

"Vi måste få föreningen mer samspelt och få supportrarna med oss. Det är de alltid på matcherna, men vi har varit dåliga på att jobba med det i övrigt och ibland nästan fått dem emot oss. Vi måste ta vara på den kraft som finns bland supportrarna och använda den i vår verksamhet, säger Nolander"


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Väljer nu medvetet att dra på mig en Roxette.

Fantastiskt fin intervju med mycket känslor inblandat. En intervju som verkligen berör. Sedan att intervjuobjekten heter Nollan & Nubben gör inte saken sämre direkt!

Nu måste vi alla hjälpas åt att dra nytta av den här så kallade nystarten.

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Nolander känns klockren...man kan nästan tro att han rör sig bland vanliga människor. Ang. ev. Crippe åter så visst, fine with me. Passerad zenit eller inte. Dock bör ju priset vara det rätta isf. Men vi bygger ett lag som kan klara ytterligare en KS och då duger nog han.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.