Om man är idiot ifall man tycker Mackmyras första utgåva är ok?
Nej, den dugar att dricka busgrogg på och därmed har den nått gränsen för vad som är ok, åtminstone i min bok. Däremot är den fan inte färdiglagrad, fem år till på den skulle inte skada.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Timrå Icon:
Om man är idiot ifall man tycker Mackmyras första utgåva är ok?
Nej, den dugar att dricka busgrogg på och därmed har den nått gränsen för vad som är ok, åtminstone i min bok. Däremot är den fan inte färdiglagrad, fem år till på den skulle inte skada.