1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1493524

Sv: Silly Season 12/13

Wayne Gresky: Kändes verkligen som att han skulle stanna i Timrå efter att man läst Jimmy Hamrins blogg så sent som igår där han skrev:

Jag har fått uppfattningen att Timrå ämnar att värva tre nya backar. Det tolkar jag som att två juniorer kommer få kontrakt och det lär bli Joel Östman och Tommy Stenqvist. Jag tolkar det också som att vi kommer att behålla en av de backar som är utan kontrakt och där finns tre alternativ. Det är Nichlas Torp, Elias Granath och Johan Motin. Jag rankar dessa i just den ordningen och jag tycker att det låter hoppfullt kring Torp. Han tycks vilja stanna och Timrå vill ha kvar honom. Då borde de hitta en lösning kan jag tycka.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 12/13
Örnen: Bara hoppas på totalflopp!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.