Kattgubben: nubben har tappat allt, kommer att tappa fler
Inlägg: 1493542
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
uhahl: Man gråter ju om Granath el. Motin blir kvar o Torp lämnar.
Värsta scenariot.
JOBBA NUBBEN!!!