Kattgubben: Om jag förstått det hela rätt så har brynäsarna alltså blivit knullade av mutade domare som inte ens borde få döma i Mongoliets div. 6? Hur kan man tillåta såna skandaler att hända brynäs? Jag kan inte förstå...
Olle: Ja dom har helt enkelt glömt bort att dom fått en match till skänks av just domare och dom ser förmodligen matcherna med ett brynäs öga . Eller så kan dom helt enkelt inte reglerna
Olle: Helt riktigt, och det värsta är att det händer match efter match. Det är liksom ingen tillfällighet tydligen, utan det föreligger helt klart en konspiration. Det kan ju vem som helst se....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.