+ 2
Inlägg: 1494573
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Kevin O Shea: Hårt arbetande lag är det vi ska ha verkar det som o då passar Månsson in förträffligt.
Vi börjar snacka rött hjärta nu.
Hallin
Jonte
Bagarn
Crippe?
Månsson?
Sebbe?
Junisar.
Redigerad kommentar
+ 1
Mackelito: Med tanke på hur Jimmy formerade en eventuell förstakedja beroende på vår ekonomi osv, så känns en spelare som Månsson faktiskt idag som en spelare jag skulle vilja ha i laget. Något bättre kommer vi förmodligen inte att ha råd med.
För 4 år sedan hade vi nog 15-20 alternativ som var bättre än just Månsson...