Vad säger ni, vill ni ha Jonte Carlsson i eran trupp nästa säsong?
Inlägg: 1494661
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Brynäslegenden: Japp, det vill jag :)
Huge: vad har timrå med detta att göra, Brynäs har skött det dåligt och Brynäs har fått helt sjukt mycket kritik av sina egna också, så sluta försvara A.L.L.T som har med Brynäs att göra, t.om du borde förfan se detta.
Huge: vad har timrå med detta att göra, Brynäs har skött det dåligt och Brynäs har fått helt sjukt mycket kritik av sina egna också, så sluta försvara A.L.L.T som har med Brynäs att göra, t.om du borde förfan se detta.