Blizzard: "Huge: vad har Timrå med detta att göra, Brynäs har skött det dåligt och Brynäs har fått helt sjukt mycket kritik av sina egna också, så sluta försvara A.L.L.T som har med Brynäs att göra, t.om du borde förfan se detta."
Haha, Timrå har ingenting med saken att göra. Inlägget var inget försvar av Brynäs eller kritik mot Timrå. Bara en liten skämtsam pik om att ni aldrig spelat nån SM-final, det borde du förfan kunnat räkna ut...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Blizzard: "Huge: vad har Timrå med detta att göra, Brynäs har skött det dåligt och Brynäs har fått helt sjukt mycket kritik av sina egna också, så sluta försvara A.L.L.T som har med Brynäs att göra, t.om du borde förfan se detta."
Haha, Timrå har ingenting med saken att göra.
Inlägget var inget försvar av Brynäs eller kritik mot Timrå.
Bara en liten skämtsam pik om att ni aldrig spelat nån SM-final, det borde du förfan kunnat räkna ut...
Redigerad kommentar