Inlägg: 1494765
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Peja: och där vann jag, tack! vi disskuterade Timrå/Brynäs. Ni har sämre tryck på plåtarna och därför drar du upp fotbollen. Seså försvinn nu din lilla lipsill!
vad ska det stå på skylten denna gång då ?
först var det "grattis till sm-guldet"
och sen när Brynäs åkte upp till SAIK var det "Nu tänder vi igen, guldet ska hem"
vad ska det stå på skylten denna gång då ?
först var det "grattis till sm-guldet"
och sen när Brynäs åkte upp till SAIK var det "Nu tänder vi igen, guldet ska hem"
+ 2
Redigerad kommentar