Blizzard: Skoj att du gör narr av Brynäs. Vad hade du föredragit att ditt lag hade deltagit i: SM-final eller kvalserien?
Om Timrå hade haft Brynäs nuvarande framgång hade det varit er bästa säsong någonsin. Trots det gör du narr av Brynäs. Härlig självinsikt.
I värsta fall slutar Brynäs tvåa. Silver. Är det meningen att man ska tycka att det vore en dålig placering?
Sämre tryck på plåtarna därför att fler köade utanför Timrås arena för typ 40 år sedan, innan någon i er nuvarande trupp var född och innan Ticnet, datorer osv existerade? Okej.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Om Timrå hade haft Brynäs nuvarande framgång hade det varit er bästa säsong någonsin. Trots det gör du narr av Brynäs. Härlig självinsikt.
I värsta fall slutar Brynäs tvåa. Silver. Är det meningen att man ska tycka att det vore en dålig placering?
Sämre tryck på plåtarna därför att fler köade utanför Timrås arena för typ 40 år sedan, innan någon i er nuvarande trupp var född och innan Ticnet, datorer osv existerade? Okej.