+ 8
Inlägg: 1494784
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Dream Team: Jag tror inte att du eller särskilt många andra Timråfans är avundsjuka på Brynäs. Däremot tror jag att användaren "Blizzard" är det. Jag tror inte att du mfl lägger mer energi på att ogilla andra lag än att gilla Timrå. Och jag hoppas faktiskt att det ska gå bra för Timrå, även om det ser extremt mörkt ut just nu...
+ 1
Och med den säsongen vi har haft så är jag bara så fruktansvärt glad att vi inte åkte ur. Men om vi hade gjort det så hade Timrå IK fortfarande varit det lag jag hållit allra högst. Det hade kvittat fullständigt vilka som vann SM-guld och vilka som sålde slut på biljetterna först. Inga andra lag kan mäta sig. Det kvittar liksom helt vilka kort som läggs på bordet eller vilken serie vi lirar i. Timrå IK kommer ändå alltid att sitta med en oslagbar vinnarhand.