Kerstin_k: Ja, det känns som om det skulle behöva hända något på "in-fronten".
Oavsett om det gäller någon junior som flyttas upp eller något mer spektakulärt. Även om jag tror/inser att det kommer nog inte så mycket spektakulärt till denna säsong...
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kerstin_k: Ja, det känns som om det skulle behöva hända något på "in-fronten".
Oavsett om det gäller någon junior som flyttas upp eller något mer spektakulärt. Även om jag tror/inser att det kommer nog inte så mycket spektakulärt till denna säsong...