Mackelito: Som du kanske kommer ihåg sas det en gång att det skulle vara/ bli ett * sammarbete * mellan klubbarna ,jag vet inte om det någonsin kommer att bli , men om det blev skrivet på papper tror jag inte.men nu om någonsin skulle det passa .
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Mackelito: Som du kanske kommer ihåg sas det en gång att det skulle vara/ bli ett * sammarbete * mellan klubbarna ,jag vet inte om det någonsin kommer att bli , men om det blev skrivet på papper tror jag inte.men nu om någonsin skulle det passa .
Men man kan hoppas !