1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1495623

Sv: Apropå nånting...
Huge: Inte ens DU SJÄLV förefaller ju ha uppskattat hockeyn som spelades i finalserien tillräckligt mycket för att prioritera att se den framför att argumentera med MoDo och Timråfans under pågående match.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Wayne Gresky: Det har ju varit hyfsat målsnåla matcher i finalserien, så det fanns nog tid mellan texttv-uppdateringarna.

Själv har jag sett så mycket jag kunnat av finalserien. Att det skulle varit ett lågt underhållningsvärde håller jag inte alls med om. Hockey behöver inte vara klapp-klapp och nord-syd tvåhundra ggr/minut för att vara sevärd. Hade jävligt gärna sett en sjunde och avgörande.


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer