Wayne Gresky: Det har ju varit hyfsat målsnåla matcher i finalserien, så det fanns nog tid mellan texttv-uppdateringarna.
Själv har jag sett så mycket jag kunnat av finalserien. Att det skulle varit ett lågt underhållningsvärde håller jag inte alls med om. Hockey behöver inte vara klapp-klapp och nord-syd tvåhundra ggr/minut för att vara sevärd. Hade jävligt gärna sett en sjunde och avgörande.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Wayne Gresky: Det har ju varit hyfsat målsnåla matcher i finalserien, så det fanns nog tid mellan texttv-uppdateringarna.
Själv har jag sett så mycket jag kunnat av finalserien. Att det skulle varit ett lågt underhållningsvärde håller jag inte alls med om. Hockey behöver inte vara klapp-klapp och nord-syd tvåhundra ggr/minut för att vara sevärd. Hade jävligt gärna sett en sjunde och avgörande.