Motin verkar ju vilja stanna iaf ;) Backlund vill spela bland dom bästa i Europa!
Inlägg: 1495630
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Mangy92: Nu när Torp valde MoDo känns det som att Nubben borde ge Motin ett kontraktförslag. Han är trots allt ung och utvecklingsbar.
+ 1
Sv: Silly Season 12/13
Mangy92: Mcflurry får inget kontrakt och röymark verkar få leta ny klubb!
Tik satsar hårt på juniorerna iom den nya strategin, några blir utlånade till Sundsvall trots att de spelar div I!
Tik köper även nytt plexi för 500 000 ;)
Tik satsar hårt på juniorerna iom den nya strategin, några blir utlånade till Sundsvall trots att de spelar div I!
Tik köper även nytt plexi för 500 000 ;)
Länkar:
Fleury får lämna TIK - Sport - www.dagbladet.se"Det är vår chans att överleva" - Sport - www.dagbladet.se
Fleury får lämna TIK - Sport - www.dagbladet.se"Det är vår chans att överleva" - Sport - www.dagbladet.se