Wayne Gresky: Svedberg har väl blivit bra sen han kom under alcens vingar . Som alla andra målvakter han får i sina händer
Inlägg: 1495847
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
superfalle: Bellisimo må ha varit en jätte och MVP i Allsvenskan. Men i Kvalserien var han temposvag. Jag ställer mig oerhört frågande till att värva en Allsvensk italienare. Hade de varit Fotboll hade jag köpt konceptet rakt av. Men nu är det "håkky" vi snackar om. Timrå har inte råd att dumsnåla på denna position. Vi måste ha en matchvinnande målvakt i uppsättningen inför nästa säsong som kan konkurrera med Jocke på fullt allvar och komplettera upp det vi saknar i dagsläget.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Silly Season 12/13
Daniel Larsson till AIK om man får tro Madhawk.
Länkar:
MrMadhawk.se - Sveriges största fristående hockeyblogg - Daniel Larsson - snart AIK:s nya målvakt
MrMadhawk.se - Sveriges största fristående hockeyblogg - Daniel Larsson - snart AIK:s nya målvakt