+ 3
Inlägg: 1495914
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Olle: Tror du på fullaste allvar att deras medverkan på guldfesten har NÅGONTING med deras objektivitet att göra?
+ 1
Gurra88: "kul avslut på säsongen"? För att komma från den värsta sortens domargnällande dumjävel så måste du tamefan vara det dummaste.
Domare ska inte synas i festliga sammanhang med andra enskilda lag eftersom det gör att man kan ifrågasätta deras objektivitet. Dom ska inte ens vara i närheten av andra lag då dom inte är på isen.
Det har inget med varken Brynäs eller Skellefteå att göra men det är du alldeles för självupptagen för att förstå.