Inlägg: 1495960
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
yngwie: Jo visst är det så. Jag roar ju mig själv kungligt men snart kommer jag till en punkt då jag måste uppmana mig själv att fortsätta diskussionen i bubblor eftersom det spårar ur så jag kan väl lika gärna lägga ner nu istället.
+ 1
Olle:
Har han någonsin förstått något? Du måste ta han för vad han är.