Inlägg: 1495966
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bissett_19: Jag satte fel ord på händelsen, det var överdrivet, det kan jag hålla med om. Frågan är om du hade sett på denna händelse lika klarsynt med en silvermedalj runt Silfverbergs hals.
Sv: Apropå nånting...
Varje gång jag går in på sidan blir jag lika besviken, kan vi inte enas om att inte skriva ett ord om Brynäs förens vi möter dom någon gång i höst????
Rönnmark och Persson åt på Läkerol Arenas restaurang efter matchen,tillsammans med stora delar av Brynäs organisation.
Det var ingen guldfest,den är ikväll.
Jösses vad du går i spinn på andrahandsuppgifter.
Lill-Riddarn kanske har twittrat om saken;)
SM-Guld!