Timrå Icon:Det duger inte. Vi måste ta nån utifrån, eller hur?
Inlägg: 1496043
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Kattgubben: Ja. Bellissimo utan målvaktstränare är ju som Reinfeldt utan fru det
+ 1