Wayne Gresky: Hoppas det inte blir Philip de rouville. Med en räddning & returprocent på ca 50, funkar ej!
Inlägg: 1496067
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
fredriko74: Har tänkt på den värvningen många gånger. Helt sjukt att värva en målkvakt med dåliga stats från den brittiska ligan. Vem låg bakom den värvningen, för det var väl före Nubbens tid?