Weinhandl lämnar Ryssland, och flyttar "hem" till Linköping :O
Inlägg: 1496115
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 12/13
Mangy92: smårelaterat: Vi kanske skulle göra som Linköping, signa upp Erixon sedan låna ut honom till KHL för sanslösa pengar? Hans spelstil skulle verkligen passa KHL!
+ 1