Sedan det här med Kapanen-tugget känns lite överdrivet. Kapanen var något av en "chansning" som gick hem. Han blev en matchvinnare. Jag tror att Bellissimo kan växa ut till en minst lika bra sådan, om inte bättre.
Vidare är det nog så att Nubben varit ute efter säkrare kort så att säga men att dessa vänligt men bestämt tackat nej till TIK.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Sedan det här med Kapanen-tugget känns lite överdrivet. Kapanen var något av en "chansning" som gick hem. Han blev en matchvinnare. Jag tror att Bellissimo kan växa ut till en minst lika bra sådan, om inte bättre.
Vidare är det nog så att Nubben varit ute efter säkrare kort så att säga men att dessa vänligt men bestämt tackat nej till TIK.